«مهد همدلی» در صدای "برای ایران" بچه مسجدی ها، نغمه حامیانه بجنوردی ها از تیم ملی فوتبال شد
«مهد همدلي» در صداي "براي ايران" بچه مسجدي ها، نغمه حاميانه بجنوردي ها از تيم ملي فوتبال شد
امشب و در شب میلاد عقیله النساء؛

«مهد همدلی» در صدای "برای ایران" بچه مسجدی ها، نغمه حامیانه بجنوردی ها از تیم ملی فوتبال شد

امشب همزمان با ميلاد سراسر سعادت و نور بنت امير المومنين، حضرت زينب کبري(سلام الله عليها) حمايت از تيم ملي فوتبال جمهوري اسلامي ايران و براي ايران، در عزم يکپارچه نوجوانان مسجدي و نغمه سرودهاي انقلابي در ميان عموم مردم بجنورد جلوه گر شد.
شناسه خبر : 42664 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۰:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  امشب تمام ایران به میدان می رود؛ بچه های کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عجل الله تعالی فرج الشریف) مسجد حضرت قائم آل محمد (عجل الله تعالی فرج الشریف) امشب، سه شنبه 8 آذرماه جاری  در حالی که تنها چند ساعتی به شروع بازی حساس تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مقابل تیم آمریکا باقی مانده است، همراه هموطنان خود و به شوق صعود ورزشکارانمان، در میان عموم مردم  حاضر شدند و 4 سرود اجرا کردند.

مردم و رهگذران که از مرکز شهر بجنورد و میدان شهید می گذشتند، با اجراهای گروه سرود «نسیم ولایت» دقایقی طولانی  می ایستادند و با سکوت شیرین و پرشوق و حامیانه ای  اجراها و تلاش نوجوانان را دنبال می کردند.

بودند نوجوانان هایی که مدام از برگزار کنندگان سراغ چند و چون این برنامه را می گرفتند و آنها هم با هیجان پی ماجرای این شور حامیانه را در کلمات پرصلابت و شاعرانه نوجوانان که لا به لای آهنگ سرودها تقدیم تماشاگران می کردند، می گرفتند و این اصلی ترین ویژگی این برنامه با همراهی مردم بود.

این نوجوانان که به شوق ایران، هوای سرد پاییزی را به جان کشیده بودند، با سرود مهد همدلی آغاز کردند و پس تشویق عمومی سرود درخت را برای تماشاگران و مردم مشتاق خواندند و در قاب موبایل ها نشستند.

سرودی برای سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، دیگر کار اجراشده بود که می توان به آن اشاره کرد و پس از آن نیز سرود بلندی برای ایرانی سربلند را در کنار کودکانی که پرچم پر افتخار کشور عزیزمان را به نشانه اهتزار با همان توان کودکانه بالای سر برده بودند، خواندند و تماشاگران را به وجد آوردند.

 

گفتنی است، این برنامه با همراهی کانون فرهنگی هنری جعفر بن محمد(علیه السلام) حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) بجنورد در قالب کاروان پیروزی و همراهی تیم ملی اجرا شد.

یادآوری می شود؛ برنامه سراسری اجرای سرود بچه های مسجد با عنوان « برای ایران» در قالب اجرای سرود با همراهی مردم برای حمایت از تیم ملی جهوری اسلامی ایران از سوی ستاد عالی کانون ها یفرهنگ یهنری مساجد کشور طراحی و این روزها به همت اهالی مسجد در حال اجراست.

 

پایان/